Powered By Blogger

Hvilke butikker shopper i mest i?

lørdag den 21. juli 2012

VIND 4X GRØN KONCERT BILLETTER GARTIS!!

Halløj!!
jeg har idag lige modtaget 4 grønkoncert billetter fordi jeg vandt dem i en pågen giflar konkurrence!

Jeg rejser desværre imorgen så jeg kan ikke nå at bruge dem da de kommer til københavn d. 29 juli!
Derfor laver jeg en giveaway på 4 grøn koncert billetter. det du skal gøre:

Enten

-skriver du til mig på facebook: gabriella angela
eller
-skriver til mit mobil nr: 42 78 39 88
eller
-skriver en kommentar

det der skal stå i beskeden: hej gabriella jeg vil gerne være med i din giveaway om grøn koncert billetter.

det er det og så vil jeg trække lod :-) koncurrencen slutter ca kl 18 idag :-)






jeg håber i vil deltage ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre af mine billetter :D

god fornøjelse!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar