Powered By Blogger

Hvilke butikker shopper i mest i?

lørdag den 14. juli 2012

Danselørdag

Halløj håber jeres sommer ferie går godt indtil videre, jeg får i hvertfald dyrket motion! I morges var jeg i wellcome i Waterfront sammen med min mor og hendes veninde, vi dansede zumbaaaa. Der var super skægt, men også virkelig hårdt! En god blanding.

 Senere skulle vi ud og spise og se noget Salsa i København. Vi fik noget rigtig dejlig mad, men jeg skriver fra mobilen af så jeg kan desværre ikke vise nogle billeder..:-( Til det der salsa ting var der en måske 50 årig fremmed mand der spurgte om jeg ville med ud og danse. Eiv, Eiv, Eiv!!!! Nå en hel masse tekst og ingen billeder det må i undskylde Jeg vil gå i seng da jeg skal op og løbe imorgen tidlig :)

Godnaat <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar